День рождения моего сайта

День рождения моего сайта
سلام خوشحالم که امروز شنبه 22 مرداد90 تولد 6سالگی وبلاگم رو جشن گرفتم.
البته باید از خوانندگان خوب وبلاگ تشکر کنم که امروز رو یادآوری کردند
واما:
 22مرداد 84 هم شنبه بود وهم ساعت  1:36  دقیقا مثل این پست.

22 مرداد 87 یعنی 3 سال بعد از افتتاح وبلاگ و 3 سال قبل از امروز من در سفر حج عمره بودم
و این اولین نوشته آنروز:

سلام

امروز این وبلاگ رو ساختم بدون برنامه و مطلب!


نظر با شما عزیزان که امروز وبلاگ مطالب مفیدی داره یا نه....

هوای ایران چطوره؟сегодня какая погода?i

امروز هوا چطوره؟ сегодня какая погода

تمام کشورها...تمام شهرها

کلیک کنید تا وضعیت هوای شهرهای ایران را مشاهده کنید

http://www.gismeteo.ru/catalog/iran


هر که عقل داشت از این خانه برفت!


نمی دونم چرا یهو این اومد تو ذهنم:

صاحب دیوان به پهلوان عوض گفت:یک نفر را پیدا کن که عقل داشته باشد میخواهم اورا برای کاری به جایی بفرستم. پهلوان گفت:ای خواجه! هرکه عقل داشت از این خانه برفت.

                                             عبید زاکانی

کمی درباره رشته زبان روسی

سلام

نتایج اولیه کنکور اومده برخی راجع به این رشته سئوال کردن

من خودم ورودی 83 دانشگاه فردوسی مشهد هستم

اون زمان تا سال 87 به عنوان دبیر انجمن علمی واسه ورودی های جدید که صحبت می کردم اینو می گفتم:

این رشته آسون نیست اصلا....... اما تا حالا کسی رو ندیدم زبان روسی رو شروع کنه و ازش زده بشه قانون ها و استثنائات این زبان جذابه.

بازار کار اگه زرنگ باشید در ایران از انگلیسی هم بهتره، جدیدا دانشگاه های زیادی این رشته رو در مقطع لیسانس  اضافه کردن اما نظر خودم رو می گم به ترتیب کیفیت رشته از نظر بازار کار و اساتید:

1- مترجمی زبان روسی دانشگاه تهران

2- مترجمی زبان روسی دانشگاه فردوسی

3- مترجمی زبان روسی دانشگاه بابلسر

4- زبان و ادبیات روسی دانشگاه تهران

5-

6-

البته این تقسیم بندی بدون در نظر گرفتن محل زندگی فرد و روزانه ، شبانه در نظر گرفته شده است.

بازهم سئوالی داشتید با 09354309918 تماس بگیرید.

نکته: یکی از دوستان پیغام داده بود که شما چه شناختی از اساتید مشهد و بابلسر داریرد و این رده بندی فقط از روی اسم دانشگاه شکل گرفته..

بیاد بگم دوست عزیز اگرم قرار باشه اسم و امکانات دانشگاه را کنار بذاریم و صرفا کیفیت اساتید رو در نظر بگیریم جای دانشگاه فردوسی و دانشگاه تهران عوض میشه (من نه مشهدی هستم نه دینی به گردنم هست که بخوام الکی تعریف کنم) خودتون یه سر به آمار قبولیهای ارشد زبان روسی از اولین دوره فارغ التحصیلی این دانشگاهها بزنید آمار فردوسی از خود دانشگاه تهران هم بهتره.

بازم میگم این نظر شخص بنده است باتوجه به تجربیات خودم نباید 100% درست باشه...!!